hits

Monday= Getting Organized


Hei mandag og ny uke! I en lang periode nå har jeg hatt et fast rituale på mandager. Det første jeg gjør når jeg kommer på jobb er å lage en oversikt over ukens To-Do liste. Her skriver jeg opp hva jeg selv har som mål for uken, hva som må gjennomføres og hva de ansatte skal gjøre. Dette er så oversiktlig og greit, da er det bare å sette igang og krysse av etterhvert. Et lite mandagsmøte med meg selv dere altså:)

Det samme gjør jeg på hjemmefronten. Sjekker opp at jeg har det jeg trenger av matvarer i heimen, ordne klær og ting ift ungenes aktiviteter, sjekke at barnevakt er i boks om jeg trenger det (eller NÅR jeg trenger det blir mer riktig), og lage en oversikt over ukas aktiviteter. Da kommer tavla på kjøkkenet inn i bildet. Her er det nemlig ikke mulig å gå glipp av viktige gjøremål, møter eller aktiviteter. Jeg ELSKER den nye lifesaver´n vår altså!! Finnes HER.

Nyt Mandagen videre alle sammen!
 

2 kommentarer

Skriv en ny kommentar